петак, 14. септембар 2012.

Orasnice

Kada kažem Orasnice pomislim na Božić..a on još nije blizu...:)
Orasnice poput ovih su se radile samo za svečane prilike, Božić, Krsne Slave i Uskrs...njihov miris i ukus me vraća u detinjstvo u bakinu kuhinju kada su se pravili kolači poput ovih, zdravi, kvalitetni i ukusni...


Potrebno je:
5belanca
250g kristal šećera
500gmlevenih oraha-
Za valjanje tj oblikovanje kiflica
300g seckanih oraha-grubo samlevenih
50g kristal šećera

te 250g seckanih oraha pomešanih sa kristal šećerom za valjanje 
Priprema:
Belanca sam prvo ulupala u čvrst sneg.
Dodala kristal šećer i miksala da sve bude čvrsto-čvrst šne.
Dodala sam potom mlevene orahe.
Promešala lagano da se sve sjedini kulinarskom žicom.
Potom sam oblikovala kiflice i uvaljala u seckane orahe.
Tepsiju sam obložila pek papirom i slagala kiflice udaljene jednu od druge.
Sušila sam ih oko 40minuta na 100C.
U kombinaciji sa Lincer keksom


10 коментара:

  1. Gde si našla pekane ako smem da pitam? Orasnice imamo običaj da pravimo oko Božića ali pravi je greh te divne kolače ne praviti u drugim prilikama.

    ОдговориИзбриши
  2. bas zato sto nisu sve jednake imaju neki posebni smek! ja ih volim, a zaista ih nisam dugo radila.. zbilja steta, jer je recept tako jednostavan!

    ОдговориИзбриши
  3. Orasnice nikad nisam probala, izgledaju jako primamljivo, recept odmah bilježim!

    ОдговориИзбриши
  4. Dok sam radila u Bgd,vrijeme svadbi oznacavale su sarme i orasnice...toliko malih sarmica i orasnica nisam u svom radu napravila,koliko tada za to vrijeme boravka i rada u Srbiji.Bilo mi je bas interesantno da pored ostalih kolaca i torti ,one zauzimaju prvo mjesto,naime obicaj je bio da pored svakog tanjura bude ime i orasnica kao docek gostiju !!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Orasnice su mi jedan od dražih kolačića, super što si objavila recept i jako mi se sviđaju, neka nisu sve jednake i kao pod konac, svakako su lijepe !

    ОдговориИзбриши
  6. Quаlity postѕ is thе κeу to inteгest the viѕitorѕ to go to see the web ρage, that's what this website is providing.

    Take a look at my homepage - myofascial release therapy
    Here is my homepage - korean massage

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман27. јул 2014. 09:33

    Predivne svi ih volimo!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Sutra cu isprobati recept pa cemo videti za dalje komentare sa moje strane😉

    ОдговориИзбриши