уторак, 4. септембар 2012.

Brzi Burek sa mesom

Burek obožavamo. I kada imam vremena obavezno ga pravim na ovaj način. Ali kako je septembar mesec kada se iz letnje sporine ulazi u treću i četvrtu brzinu, morala sam isprobati ovaj recept sa bloga Gastrofusion.
Burek je od kupovnih kora. I ono što jedino odudara od originalnog recepta je moja povećana količina mlevenog mesa-takvo pakovanje sam imala u zamrzivaču, doduše zato je malo bogatiji mesom..sve ostalo je isto.

Potrebno je:
500g gotovih tankih kora za pitu
400g mlevenog mesa
so i biber po ukusu, ja volim baš slano...:)
ulje i 2 srednje veličine crna luka za dinstanje mesa
250ml  mlake vode
1dcl ulja
okrugla tepsija
Priprema:

prvo sam u blenderu samlela očišćen crni luk. Dodala ga u ulje koje sam stavila u jednu šerpu i kratko dinstala. Potom sam dodala mleveno meso, malo vode i na laganoj vatri krčkala oko 45 minuta.
Dodala sam dve kašike soli i kašiku crnog bibera.
Kada je meso bilo izdinstano, počela sam da pravim burek.
Okruglu tepsiju sam odole prvo nauljila.
Potom sam od svih kora izdvojila četiri i ostavila sa strane. *tri su mi potrebne za prekrivanja dna tepsije a cetvrta kao poklopac na samom kraju*
Tri sam odmah iskoristila tako što sam prekrila dno tepsije ali su mi polovine kora bile van tepsije-napolju. Znači "visile su oko tepsije" Četvrtu sam sklonila sa strane za sam kraj! N. Jel sad dobro?..hihih
Vodu i ulje sam pomešala u jedan mali stakleni bokal.
Potom sam malo na dno preko tih prvih kora stavila mesa.
Zatim od gore sam cepkala kore.Jednu ili dve, videće te i sami , zavisi od toga koliko imate kora u pakovanju.
Prekrila meso cepkanim korama i malo prelivala vodom i uljem.
Sve sam to tako ponavljala ali i vodila računa da i nadeva od mesa i kora za cepkanje kao i vode i ulja imam u srazmeri i dovoljno.
Potom na samom kraju sam od gore stavila preostalu koru.Tu četvrtu koju sam odvojila na samom početku.
Prelila je vodom i uljem i potom preko nje presavila krajeve koji su mi izvirivali iz tepsije.Tako da sve bude lepo složeno i da se dobije lep oblik.
Premazala sam uljem i pekla na 200C dok nije pozlatio!
Služiti uz jogurt!Božanstven je i zato enjoy!



8 коментара: